Bart
Hej, ik ben Bart, 57 en woonachtig in De Meern bij Utrecht.
Bij toeval overkwam mij de kans om mee te doen met de Roparun als fietser, iets wat al lang op mijn wensenlijst stond. Dit wordt voor mij de derde Roparun, maar de eerste keer met DriemTiemStrien.
Afgelopen voorjaar heb ik mijn vader verloren aan asbestkanker. Op het einde ging het ineens heel snel met hem en hij heeft geen palliatieve zorg nodig gehad. Maar ik ken de goede verhalen en de goede dingen die gedaan worden.
We gaan er een mooie en leuke tijd van maken en hopen veel geld binnen te halen voor het goede doel.